söndag, mars 06, 2011

Söndagsmys

Idag har jag och mannen strosat i solen och köpt alldeles för dyra kuddar på Indiska. Men åh va fina de är! De går i mörkturkost, grönt och silver och jag hoppas hoppas verkligen att det känns lika bra när de ligger i soffan som det gjorde i affären.

Och lagom till att det äntligen känns som att våren står för dörren har jag fått en idé till typ världens tjockaste halsduk. Ungefär så här ser min plan ut:



För jag känner ett stort behov av fler ugglor i mitt liv. Och då är det väl lika bra att ta i ordentligt.

2 kommentarer:

Anonym sa...

Ugglor är roliga att sticka, och de måste bli riktigt mäktiga i den storleken som halsduken antyder!

Jag hejar på, och hoppas att få se dem här på bloggen så småningom. :)

Frugan sa...

Åh, roligt med ett nytt ansikte! =) Ja, jag tyckte att det finns för få gigantiska ugglor i min värld!

Jag hoppas verkligen att det blir av, skulle nog passa bra till vårkappan!