torsdag, mars 31, 2011

För min internationella läsare

Alltså min bästis Johanna som just nu befinner sig i Serbien på studieresa. Hon lämnade denna kommentar på förra inlägget igår:

"Johanna sa...

Så du vet att jag läser från Serbien och ändå skriver du inte ;) dålig stiiiiil!
Puss!"


Så det är väl bara att svara på efterfrågan.

Just nu rullar mest livet på. Solen skiner, dagarna rinner obemärkt förbi och inte blir det många maskor stickade. Jag sitter mest och spånar på Ravelry känns det som. Så här ser mitt senaste kollage ut.



Pippitröjan är en stark trend i vår kan jag upplysa de som råkat missa det. Jag har alltid gillat pippitröjan men jag tror att jag kommer att använda en kofta mer. Jag hoppas verkligen att jag får ändan ur och gör den här, för jag tror att den kan bli rätt fin faktiskt.

Inga kommentarer: