måndag, juni 20, 2011

Kamerafunderingar

Funderar på att köpa en egen kamera, närmare bestämt en Nikon COOLPIX S3100. Så då till den stora frågan - vilken färg?

Diskret svart? (=tråkigt?)



Knallgul? (gult är fult..?)



Eller rosa? Väldigt rosa.



Anledningen till det fina urvalet är att det är de som finns i min närliggande netonnet butik. Och jag vet inte om jag tycker att färgen är så viktig att det är värt XXkr i frakt för att få den i t ex lila. Vad tycker ni?

Jag har nämligen insett att en av anledningarna till att jag inte uppdaterar bloggen med bilder på mina projekt, mitt liv, etc är att jag inte trivs med min mans kamera. Det är inte det att hans kamera är dålig, men den känns inte rätt helt enkelt. Och eftersom jag precis har fyllt år och har lite presentpengar liggande så känns det som en bra investering!

Inga kommentarer: